Kitchari

Balansira sve 3 doshe. Pomaže u detoxifikaciji i vrlo je lagan za probaviti. Može se jesti svaki dan. Ukoliko Vam se čini da je potrebno dodati vlakana, s Kitcharijem dodatno kuhajte i povrće po želji i dodajte ga na kraju obroku.

1/3 šalice žute ili zelene leće

2/3 šalice bijele, basmati riže ili quinoekitchari_4elements_new1-570x378.jpg

1 čajna žličica gheeja ili ulja

½ čajne žličice senfovih sjemenki, kuminovih sjemenki, mljevenog kumina, korijandera i kurkume

1 prstohvat Asafetide

1cm korijena đumbira, sjeckanog

3 šalice vode

 

Mineralna sol za okus i malo sjeckanog korijanderovog lišća.

 

Operite leću i rižu zajedno 2 ili 3 puta. Zagrijte ghee ili ulje, sa sjemenkama senfa i velikoj tavi na srednjoj vatri, dok sjemenke ne počnu pucketati.

Dodajte preostale začine i kratko prokuhajte.

Dodati vode (prije negoli začini zagore).

Dodati rižu, leću i sol. Pustiti da prokuha 10ak minuta.

Poklopite i povremenog promiješajte dok riža i leća nisu mekani, oko 30 minuta, dodavajući vode ako treba.

Igrajte se začinima, ovisno o Vašem ukusu. Možete preliti sjeckanim, svježim kokosom, korijanderom, peršinom ili iscjediti malo limuna kad je gotovo.

kitchari.jpg

Dobar tek!

Ayurveda

https://www.facebook.com/Sanus-vita-462787300584797/

Larisa Čižmešija 385 95 5740332, Ayurvedic practitioner

larisa.cizmesija@gmail.com

By |2016-09-08T09:19:59+00:00rujan 8th, 2016|Recepti|0 Comments

Ostavite poruku

Pin It on Pinterest

Share This